تصویر لو رفته از کاور بازی MLB The Show 21 منتشر شد

MLB The Show 21

سونی برای اعلام نسخه MLB The Show امسال کمی بیشتر از حد معمول تاخیر انداخته است. و اگرچه این اعلامیه چندان دور از انتظار نیست. اما درز اطلاعات مربوط به بازی از قبل شروع شده است. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

تصویر کاور MLB The Show 21 از طریق یک کاربر در توییتر لو رفته است. به نظر می‌رسد فرناندو تاتیس جونیور از San Diego Padres بازیکن روی کاور این سال بازی است. و البته ، همانطور که در انتهای این مطلب مشاهده می‌کنید. تصویر کاور برای نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بازی به بیرون درز کرده است. اگر تا به حال تصوری از آرم پلی‌استیشن روی یک کاور بازی برای ایکس‌باکس نداشته‌اید، در انتهای این مطلب نگاهی به آن بیندازید.

در پایان سال 2019 اعلام شد که به عنوان بخشی از توافقنامه تمدید شده سونی برای مجوز MLB، این مجموعه دیگر منحصر به پلی‌استیشن نخواهد بود و همچنین به پلتفرم‌های ایکس‌باکس و نینتندو می‌آید.

پلتفرم‌های عرضه بازی MLB The Show 21 هنوز به طور رسمی اعلام نشده‌اند. اما این بازی قرار است در ماه فوریه (اواسط بهمن‌ماه) به طور رسمی رونمایی شود. احتمالاً در روزهای آینده اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر خواهد شد در روزهای آینده همراه ساویس‌گیم باشید.

کاور MLB 21

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها