تریلر رونمایی از بازی مورد انتظار The King of Fighters XV به تعویق افتاد

The King of Fighters XV

به گزارش ساویس‌گیم، قرار بود دیروز شاهد پخش شدن تریلر The King of Fighters XV باشیم، اما در آخرین لحظات این اتفاق عقب افتاد. این تریلر قرار بود اولین نگاه به این بازی مبارزه‌ای پرطرفدار باشد. همچنين تریلر رونمایی از مبارزان جدید Samurai Shodown نیز به تعویق افتاد.

شرکت SNK این تأخیر پیش آمده را از طریق حساب توئیتر اعلام کرد. اما هیچ تاریخ دیگری را برای The King of Fighters XV مشخص نکرد.

ما بابت تأخیر پیش آمده صمیمانه عذرخواهی می‌کنیم. در اولین فرصت و فراهم شدن شرایط طرفداران را از تاریخ رونمایی جدید باخبر خواهیم ساخت. از صبر و شکیبایی شما متشکریم.

عنوان The King of Fighters XV  نخستین بار در سال 2019 معرفی شد. اولین تیزر بازی نیز چندی پیش به اشتراک گذاشته شد. تا بدین لحظه حضور مبارزانی چون Shun’ei، Kyo Kusanagi و Benimaru Nikaido تأیید شده است. K و Leona نیز نمایشی کوتاه در تیزر داشتند.

سیستم مبارزات تیمی نیز کماکان پابرجاست، البته تغییراتی به خود خواهد دید. اطلاعات بیشتر قرار است در آینده‌ی نزدیک ارائه شود، بنابراین منتظر باشید. شایان ذکر است که نسخه‌ی قبلی این فرانچایز توانسته بود با ارائه‌ی یک گیم‌پلی جذاب موفقیت خوبی را کسب کند.

خب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران مجموعه‌ی The King of Fighters هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها