سایت تیزر بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury تاسیس شد

Super Mario 3D World + Bowser’s Fury

به گزارش ساویس‌گیم، به نظر می‌رسد نینتندو در حال آماده شدن برای عرضه جزئیات بیشتری از بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury است. نسخه ویژه‌ای از Super Mario 3D که قرار است برای نینتندو سوئیچ ارائه شود. سایت تیزر و جزئیات بیشتر برای این بازی راه اندازی شده است. اطلاعاتی از بازی همراه با جزئیاتی اندک و تعدادی از تصاویر درون بازی در سایت قرار گرفته است. البته هنوز اطلاعات ویژه‌ای از بازی در سایت منتشر نشده است. نینتندو در این سایت از طرفداران خواسته است که منتظر جزئیات جدیدتر از این بازی باشند.

با شایعات آمدن نینتندو دایرکت جدید حداقل با توجه به این پست Reddit درباره سایت رسمی نینتندو راه اندازی سایت تیزر برای این بازی منطقی به نظر می‌رسد. نینتندو همچنین می‌تواند مستقیماً تمرکز خود را بر روی این پلتفرمر سه بعدی قرار دهد. در هر صورت، انتظار می‌رود جزئیات بیشتری در هفته‌های آینده ارائه شود.

بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury اکنون برای اننشار در تاریخ 12 فوریه مصادف با تاریخ جمعه 24 بهمن برای نینتندو سوئیچ برنامه ریزی شده است. در کنار بخش تک نفره بازی شبکه‌ای و آنلاین چند نفره تا چهار بازیکن برای کاربران نینتندو سوئیچ آنلاین در دسترس خواهد بود.

نظر شما در مورد این بازی و سری بازی‌های Super Mario چیست؟ Super Mario 3D World را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را برای ما بنویسید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها