بازی Monster Hunter Rise در ویدیویی زره Somnacanth را رونمایی کرد

بازی Monster Hunter Rise

به گزارش ساویس‌گیم، به زودی یکبار دیگر وقت آن است که با Monster Hunter Rise شروع به شکار کنیم. از زمان اعلام خبر غافلگیرانه بازی در سال گذشته، کپکام بازی را به طور مداوم با نگاه‌های مختلف به عناصر متفاوت بازی در تعامل نشان می‌دهد. اکنون مجموعه جدیدی از زره‌ها با ظاهری متمایز مورد توجه قرار گرفته‌اند.

از طریق توییتر رسمی، کپکام ویدیوی جدیدی از زره Somnacanth را منتشر کرده است. تعیین  ظاهر شخصی خود همیشه بخشی از بازی‌ها بوده است. اما با پیشرفت این سری توجه به این عنصر بسیار ویژه شده است. این زره از انواع پوسته‌های مختلف است و دارای رنگ بندی مشخص بنفش، طلایی و آبی روشن است. می‌توانید از این زره برای شکارچی شخصیت خود یا برای Palico یا همراه Palamute استفاده کنید. این ویدیو را در انتهای این مطلب تماشا کنید.

بازی Monster Hunter Rise قرار است در تاریخ 26 مارس مصادف با جمعه 6 فروردین برای نینتندو سوئیچ منتشر شود. در اواخر این ماه، کپکام گفته است که انتظار می‌رود اخبار بیشتری در مورد این بازی داشته باشید. بنابراین در آینده همراه ساویس‌گیم باشید.

دانلود این ویدیو

تماشا به صورت تمام صفحه

 

خب دوستان نظر شما در مورد بازی Monster Hunter Rise چیست؟ آیا این بازی را تا به حال تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را برای ما بنویسید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها