بازی Football Manager 21 در سریعترین زمان به یک میلیون فروش رسید

Football Manager 2021

به گزارش ساویس‌گیم، هنگامی که به بازی‌های فوتبال فکر میکنیم احتمالاً اولین نامی که بر سر زبان‌ها می‌آید عنوان فرانچایز محبوب فیفا باشد. با این حال در این سال‌ها با عملکرد خوب سری بازی Football Manager شاهد این بودیم که این بازی‌ها جایی برای خود در بین طرفداران بازی‌های ورزشی باز کرده‌اند. بازی که شما را قادر می‌سازد تا بخش مدیریتی فوتبال را به صورتی جدی‌تر و متمرکزتر پیگیری کنید.

جدیدترین عنوان از این سری بازی با نام Football Manager 21 اکنون توانسته است موفقیتی چشمگیر کسب کند. این عنوان در سریعترین زمان نسبت به سایر عناوین این سری به میزان فروش یک میلیون نسخه رسیده است.

کارگردان بازی فوتبال منیجر مایلز جیکوبسون (Miles Jacobson) این موضوع را در توییتر خود با سایر کاربران به اشتراک گذاشت. همچنین بیان کرد که این بازی در هفته گذشته بیش از 900 هزار کاربر فعال داشته است. که فعال شدن دسترسی به این بازی در ایکس باکس برای اولین بار بی‌تاثیر نبوده است. و این استودیو را قادر ساخت که اینچنین موفقیتی را رقم بزند.

بازی محبوب و جذاب Football Manager 21 اکنون برای کنسول‌های ایکس باکس سری اس و ایکس، ایکس باکس وان، نینتندو سوئیچ و همچنین رایانه‌های شخصی و سیستم عامل‌های همراه در دسترس است.

نظر شما در مورد این بازی چیست؟ از طرفداران سبک بازی‌های مدیریتی هستید؟ نظرات خود را برای ما بنویسید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها