بازی Batman: Arkham Knight در آپدیتی رایگان دو لباس جدید دریافت می‌کند

Batman: Arkham Knight

به گزارش ساویس‌گیم، Batman: Arkham Knight پس از مدت‌ها یک به‌روزرسانی جدید دریافت کرد! سال آینده ما با شوالیه‌های جدید گاتهام به صحنه نمادین شهر باز خواهیم گشت. به نظر می‌رسد در این بازی پس از کشته شدن بروس وین حفاظت از شهر گاتهام بر دوش گروهی از قهرمانان جوان قرار گرفته باشد. که البته آن‌ها باید برای کنترل هرج و مرج به وجود آمده پس از آن اتفاق تلاش ‌کنند. طبق اخبار منتشر شده قرار است بازی یک آپدیت رایگان به همراه دو لباس جدید دریافت کند. با توجه به تاریخ عرضه‌ی بازی، این اتفاق غیر معمول است.

البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که این پوسته‌های جدیدی نیستند. در اصل به عنوان بخشی از سرویس WBPlay که زمانی به Batman: Arkham Knight متصل شده بود، ارائه می‌شدند. این سرویس مدتی است که از کار افتاده است. یعنی هر کسی که اخیراً بازی را از طریق Game Pass یا دیگر روش‌ها دریافت کرده، راهی برای دسترسی به این دو ندارد.

بازی Batman: Arkham Knight در سال ۲۰۱۵ برای کنسول‌هایPS4 ،  Xbox one و رایانه‌های شخصی منتشر شده بود. استودیو Rocksteady در حال حاضر برروی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League کار می‌کند که در قرار است در سال ۲۰۲۲ برای کنسول‌های نسل جدید عرضه شود.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها