بازی جدید سازندگان مافیا لغو شد

بازی جدید سازندگان مافیا لغو شد

به گزارش ساویس‌گیم و به نقل از بلومبرگ، بازی جدید استودیوی Hangar 13 که بیش از 4 سال در دست ساخت بوده است، لغو شد. این بازی 53 میلیون دلار روی دست سازندگان خرج گذاشته و تقریباً آماده‌ی عرضه بود.

بازی جدید سازندگان مافیا با اسم رمز Volt قرار بود عنوانی ابرقهرمانی با گیم پلی آنلاین‌محور باشد. این موضوع از سازندگان بازی داستان‌محور مافیا 3 کمی عجیب بود، ولی به هر حال بیش از 4 سال در دست ساخت قرار داشته است و Hangar 13 از سال 2017 روی این بازی مشغول کار بود.

بازی جدید سازندگان مافیا لغو شد

نکته‌ی جالب اینجاست که خبر لغو شدن بازی جدید سازندگان مافیا نخستین بار توسط جیسون شرایر خبرنگار مطرح بلومبرگ اعلام شد و خود سازندگان بازی در Hangar 13 از این موضوع خبر نداشتند. جیسون این خبر را در جریان گزارش مالی Take-Two Interactive که شرکت مادر 2K Games است و سازندگان مافیا زیرمجموعه‌ی آن‌ها هستند، به دست آورد. و در ادامه خود او طی یک مقاله‌ی مفصل در رسانه‌ی بلومبرگ به آن پرداخت.

علت لغو شدن پروژه‌ی Volt مشکلات عمده‌ی تولید، تغییرات گسترده در ساختار بازی و نامطلوب بودن تجربه‌ی نهایی عنوان شده است. لغو شدن بازی‌ها امر عجیبی نیست ولی اینکه پروژه‌ای 4 سال به طول انجامیده باشد و بیش از 50 میلیون دلار هزینه روی دست ناشر گذاشته باشد، لغو شدنش خیلی نادر است.

بازی جدید مافیا

سازندگان بازی در Hangar 13 چندی پیش پس از عرضه‌ی Mafia: Definitive Edition از علاقه‌مندی خود برای ساخت نسخه‌ی جدید مافیا خبر داده بودند. حال پس از این خبر ناگوار و لغو پروژه‌ی 4 ساله معلوم نیست عاقبت این استودیوی مطرح چه خواهد شد. امیدواریم به تعطیلی آن‌ها منجر نشود.

خب دوستان نظرتان در این خصوص چیست؟ برای تجربه‌ی بازی ابرقهرمانی با گیم پلی آنلاین‌محور مشتاق بودید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها