انویدیا تاریخ دقیق عرضه‌ی کارت‌های RTX 3060 را مشخص کرد

RTX 3060

به گزارش ساویس‌گیم، در اوایل سال میلادی جدید انویدیا اعلام کرد که کارت‌های میان‌رده‌ی خود را به زودی عرضه خواهد کرد. کارت‌های RTX 3060 قرار است برچسب قیمتی مناسب‌تری به نسبت کارت‌های بالارده داشته باشند. حال تاریخ عرضه‌ی این کارت‌ها مشخص شده است.

کارت‌های RTX 3060 قرار است در پنجشنبه 7 اسفندماه عرضه شوند. این کارت‌های گرافیکی با برچسب قیمتی 329 دلاری بسیار مناسب‌تر هستند و انتخاب نسبتاََ ارزانی برای پی‌سی گیمرها به شمار می‌روند. طبیعتاً این کارت‌ها به نسبت RTX 3090 که در بهترین حالت 1400 دلار قیمت دارد، قیمت معقولانه‌تری دارند. درست است که RTX 3090 قدرت به مراتب بیشتری دارد اما نمی‌شود فاکتور قیمتی را نادیده گرفت. در پائین مشخصات RTX 3060 را برایتان ذکر کرده‌ایم:

حافظه‌ی گرافیکی: 12 گیگابایت از نوع GDDR6

سرعت کلاک: 1.78 گیگاهرتز

توان پردازشی: 25RT TFLOPS و 13 Shader TFLOPS

RTX 3060

درست است که این مشخصات قابل رقابت با کارت‌های بالارده نیستند اما بدون شک برای عاشقان PC Gaming کافی به نظر می‌رسند.

شایان ذکر است که کارت‌های RTX 3060 از فناوری DLSS انویدیا نیز پشتیبانی خواهند کرد. همچنین این‌که نسخه‌ی لپ‌تاپ‌ این کارت‌ها نیز عرضه خواهد شد. همه‌ی این‌ها را گفتیم اما هیچ تضمینی نیست که قادر به تهیه‌ی این کارت‌ها باشید. با توجه به برچسب قیمتی RTX 3060 احتمالاً این کارت‌ها به سرعت فروش روند. انویدیا کماکان بخاطر مشکلات عرضه‌ی کارت‌های پیشین تحت فشار است. و به نظر می‌رسد که این مشکلات کماکان پابرجا بمانند.

خب دوستان نظرتان چیست؟ مشخصات این کارت را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ به نظر شما قادر به اجرای بازی‌های نسل جدید هست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها