طرفداران Deadpool پوستر خاصی برای قسمت سوم این فیلم ایجاد کرده‌اند

Deadpool 3

به گزارش ساویس‌گیم، رایان رینولدز Deadpool را برای اولین بار در سال 2016 و دوباره برای دنباله آن در سال 2018 به سینماها آورد. هر دو فیلم به طور کلی با نظر خوب منتقدان و فروش مناسب باکس آفیس عملکرد خوبی داشتند.

در ماه نوامبر در خبری اعلام شد که Deadpool 3 در استودیوی مارول ساخته خواهد شد و خواهران مولینوکس دنباله آن را می‌نویسند. متاسفانه اخبار بیشتری از این عنوان منتشر نشده است. اخیراً طرفداران منتظر ساخته شدن قسمت سوم قبل از شروع اقدام به ایجاد پوسترهای خاص خود کرده‌اند. تا تصور کنند که Deadpool 3 می‌تواند به چه شکلی باشد.

کاربری با نام Erathrim20 در شبکه اجتماعی اینستاگرام اخیراً تصور و برداشت خود را از یک پوستر Deadpool 3 با عنوان “Tony Stank” ارسال کرده است. این پوستر تبلیغاتی ساختگی نشان می‌دهد که این شخصیت کت و شلواری شبیه به لباس‌های تونی استارک با زرهی با پوشش نانو (همانطور که در Avengers: Infinity War و Endgame دیده می‌شود) پوشیده است. پست اصلی اینستاگرام این کاربر را می‌توانید در این لینک مشاهده کنید.

همانطور که در بالا ذکر شد، جزئیات زیادی پیرامون دنباله این فیلم وجود ندارد. اما این تصویر جذاب، کمیک محبوب Deadpool Kills the Marvel Universe را که در سال 2012 تولید شد را به ذهن متبادر می‌کند. کمیک گرافیکی 5 شماره‌ای می‌تواند الهام بخش خلق چنین تصویری توسط این کاربر باشد.

در حالی که این‌ها فقط پوسترهای ساخته شده توسط طرفداران Deadpool 3 هستند. اما ممکن است استودیو مارول نیز با پوسترهای رسمی خود کار مشابهی به این اثر انجام دهد. به لطف شخصیت ددپول، هنرمندان در پوسترهایی که می‌سازند، کمی بیشتر از پوسترهای سایر فیلم‌ها آزادی دارند.

Deadpool 3

تصویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی برای Deadpool 3 با عنوان “Tony Stank”

نظر شما در مورد این پوستر منتشر شده چیست؟ تا چه حد آن را نزدیک به واقعیت می‌‌دانید؟ نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها