معرفی فیلم جدید News of the World با بازی تام هنکس

News of the World

ساویس‌گیم معرفی می‌کند، فیلم News of the World یک فیلم درام وسترن آمریکایی در سال 2020 به نویسندگی و کارگردانی پل گرینگراس است. که براساس رمانی به همین نام نوشته پائولت جیلز در سال 2016 ساخته شده است. این فیلم داستان یک افسر جنگ داخلی (تام هنکس) را دنبال می‌کند که باید دختر جوانی (هلنا زنگل) را که بومیان به سرقت برده بودند به خانواده باقی مانده خود برگرداند.

ستارگان این فیلم

تام هنکس
هلنا زنگل

این فیلم توسط Universal Pictures در ایالات متحده در تاریخ 25 دسامبر سال 2020 و توسط نتفلیکس در سایر مناطق بین المللی منتشر شد. منتقدان نیز نظرات مثبتی در مورد این فیلم داشتند. تریلر منتشر شده از این فیلم را در ادامه از ساویس‌گیم ببینید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت FullHD

تماشا به صورت تمام صفحه

داستان فیلم

در فیلم News of the World، کاپیتان جفرسون کایل کید یکی از اعضای سابق پیاده نظام است. که اکنون زندگی خود را از راه خواندن روزنامه و نقل داستان برای افراد در شهر‌های مختلف میگذراند. یکی از این روزها با واگنی واژگون در جاده رو به ‌رو می‌شود و … 

<strong>این قسمت ممکن است بخشی از داستان را فاش کند (برای خواندن کلیک کنید)</strong>

… و با یک دخترجوان به نام جوهانا روبرو می‌شود که لباس بومیان آمریکا را پوشیده است. پس از برخورد با گشت نیروهای نظامی، به كید دستور داده می شود كه دختر را نزد مقامات در یك پاسگاه به شهری بالاتر ببرد. با نارضایتی این کار را می‌پذیرد.

در ایست بازرسی به كید اطلاع داده می شود كه نماینده این امور در مرخصی است. و به مدت سه ماه در دسترس نخواهد بود. او در جستجوی سرپناهی نزد یک پیاده نظام سابق، پس از استراحت و خواندن اخبار، تصمیم می‌گیرد که خود آن دختر را به خانواده‌اش برساند. در طول این مسیر سفر آنها تلاش می‌کنند تا نقاط مشترکی پیدا کنند. اما هیچ یک از آنها در برقراری ارتباط با دیگری موفقیت زیادی ندارند. این در ایستگاه بعدی بیشتر پیچیده می شود، زمانی که با سه نفر که علاقه‌مند به خرید دختر از او هستند، روبرو می‌شود. کید از این کار امتناع می کند. اما ماجرا به همین راحتی تمام نشده و منجر به تیراندازی می‌شود.

نقدها و نمرات فیلم

در وب سایت Rotten Tomatoes هشتاد و شش درصد از 160 بررسی فیلم  News of the World را مثبت ارزیابی کرده و میانگین امتیاز 7.2 از 10 را به خود اختصاص داده است. و در سایت متاکریتیک نیز که این فیلم توسط 31 منتقد، نقد شده است. توانسته است امتیاز مطلوب 72 از 100 را دریافت کند. بینندگان این فیلم نیز نمره  B+ را به آن اختصاص دادند.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها