اطلاعات GeForce RTX 3080 Ti 20 GB و RTX 3060 12 GB لو رفت

nvidia geforce rtx

به گزارش ساویس‌گیم، انویدیا ماه شلوغی را پشت سر گذاشته است و به نظر می‌رسد که تا چند هفته‌ی آینده نیز همین روال پابرجا باشد. کارت‌های GeForce RTX 30 مدتی پیش عرضه شدند. اما همانطور که احتمالاً حدس زده باشید این تمام ماجرا نیست و انویدیا بر روی مدل‌های دیگری نیز در حال کار است. به نظر می‌رسد که ایسوس به طور اتفاقی مدل‌های Nvidia GeForce RTX 3080 Ti 20 GB و RTX 3060 12 GB را در بخش پشتیبانی به اشتراک گذاشته است. با توجه به این‌که میزان حافظه‌ی کارت‌های جدید مورد مناقشه بوده است، به نظر می‌رسد که این مدل‌ها دلچسب‌تر باشد.

این مدل‌ها پیش از این توسط منابع مختلفی افشا شده بودند. ولی تا کنون منابع رسمی انویدیا در این خصوص اظهارنظری نکرده‌اند. با توجه به این اطلاعات اخیر که به ظاهر معتبر به نظر می‌رسند. احتمالاً فاصله‌ی زیادی با رونمایی از این کارت‌ها نداشته باشیم. منتظر اطلاعات بیشتر در آینده‌ی نزدیک باشید.

خب دوستان نظرتان چیست؟ این مدل‌های جدید GeForce RTX را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها