Chris Evans معرفی 5 فیلم برتر – کریس ایوانز

Chris Evans کریس ایوانز

کریستوفر رابرت ایوانز (Chris Evans) بازیگر آمریکایی است. وی بیشتر برای بازی در نقش دو ابرقهرمان مارول کامیکس شناخته می‌شود. ایوانز در دنیای سینمایی مارول در نقش کاپیتان آمریکا ظاهر شده‌است. وی همچنین در دو فیلم چهار شگفت‌انگیز و چهار شگفت‌انگیز: قیام موج‌سوار نقره‌ای وظیفه بازی در نقش مشعل انسانی را برعهده داشت.در ادامه با معرفی 5 فیلم برتر از این بازیگر همراه ساویس‌گیم باشید.

 

معرفی پنج فیلم برتر کریس ایوانز Chris Evans 

 انتقام جویان - کریس ایوانز

  1. فیلم انتقام جویان The Avengers (2012)

انتقام‌جویان ماروِل یا به اختصار انتقام‌جویان فیلمی تخیلی و ابرقهرمانانه آمریکایی است که توسط شرکت‌های مارول استودیوز و والت دیزنی پیکچرز در سال ۲۰۱۲ ساخته شده‌است. این فیلم بر اساس سری کتاب‌های کامیک انتقام‌جویان بوده و ششمین کار مستقل استدیوی مارول است.

 

captain america civil war chris evans

  1. فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی Captain America: Civil War (2016)

کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی فیلمی ابرقهرمانی به کارگردانی برادران روسو بر پایهٔ شخصیت کاپیتان آمریکا در کمیک‌های مارول کامیکس است. این فیلم دنبالهٔ کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو و کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان و سیزدهمین فیلم در دنیای سینمایی مارول می‌باشد. که در این فیلم هم مانند سایر فیلم‌های این سری نقش اصلی را Chris Evans بر عهده دارد.

در سال۱۹۹۱، باکی بارنز که توسط هایدرا شستشوی مغزی شده، به یک عملیات اعزام می‌شود و از یک اتومبیل سرم ابرسرباز را می‌دزدد. در زمان حاضر، حدوداً یک سال پس از نابودی اولتران در کشور سوکویا به دست انتقام‌جویان، آن‌ها به دنبال متوقف کردن راملو از دزدیدن یک سلاح بیوشیمیایی از آزمایشگاهی در لاگوس هستند. راملو برای کشتن کاپیتان آمریکا خودش را منفجر می‌کند، اما واندا مکسیموف انفجار را کنترل کرده و آن را به آسمان می‌برد که به ساختمان برخورد می‌کند و باعث کشته شدن چند فعال بشردوست واکاندایی می‌شود.

 

avengers endgame chris evans 

  1. فیلم انتقام جویان: پایان بازی Avengers: Endgame (2019)

انتقام‌جویان: پایان بازی، یک فیلم آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی به کارگردانی برادران روسو است که بر پایه شخصیت‌های گروه انتقام‌جویان از شرکت مارول کامیکس ساخته شده‌است. این فیلم توسط مارول استودیو تهیه شده‌است و توسط استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع شده است. که در این فیلم مانند سایر فیلم‌های این مجموعه نقش کاپیتان آمریکا را Chris Evans برعهده دارد.

سه هفته بعد از آن که در جنگ ابدیت، نیمی از جمعیت دنیا به دست تانوس محو شدند، کارول دنورز/کاپیتان مارول، تونی استارک و نبیولا را که در فضا سرگردان شده‌اند نجات می‌دهد و آن‌ها را به زمین برمی‌گرداند. آن‌ها با انتقام‌جویان بازمانده دیدار می‌کنند. بروس بنر، استیو راجرز، راکت، ثور، ناتاشا رومانوف، جیمز رودز، کارول دنورز و نبیولا به فضا می‌روند و تانوس را در یک سیاره غیر مسکونی پیدا می‌کنند.

 

چاقو کشی - کریس ایوانز

  1. فیلم چاقو کشی Knives Out (2019)

چاقوکشی یک فیلم آمریکایی در ژانر معمایی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی ریان جانسن است که در سال ۲۰۱۹ با نقش‌آفرینی بازیگران بزرگی همچون دنیل کریگ و Chris Evans منتشر شد. فیلم، داستان اعضای یک خانواده عجیب را دنبال می‌کند که بعد از قتل وحشیانه پدر خود در یک خانه جمع شده و یک کارآگاه پلیس سعی در حل معما دارد. 

نویسنده مشهور و ثروتمند رمان‌های جنایی به نام هارلن ترومبی، همه خانواده خود را به جشن تولد ۸۵ سالگی‌اش دعوت می‌کند اما وقتی بعد از مراسم، هارلن به طرز مشکوکی به قتل می‌رسد، یک کارآگاه خصوصی وارد ماجرا می‌شود تا راز قتل را کشف کند. این در صورتی است که تمام اعضای خانواده هارلن می‌توانند قاتل باشند.

 Snowpiercer - chris evans

  1. فیلم شکافنده برف‌ها Snowpiercer (2013)

برف‌شکن فیلمی علمی-تخیلی اکشن، به کارگردانی بونگ جون-هو و محصول سال ۲۰۱۳ کره جنوبی می‌باشد. این فیلم براساس یک رمان گرافیک فرانسوی با همین عنوان، ساخته شده و نویسندگی فیلمنامه آن را بونگ با همراهی کلی ماسترسون بر عهده داشته‌اند. در این فیلم بازیگران نام آشنایی نقش‌آفرینی می‌کردند که از جمله آن‌ها میتوان به Chris Evans نیز اشاره کرد.

شما کدامیک از فیلم‌های Chris Evans را تماشا کرده‌اید؟ جای کدام فیلم را در این بین خالی می‌بینید؟

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها