بازیگران اصلی سریال The Last of Us مشخص شدند

The last of us

از زمان اعلام ساخت اقتباس تلویزیونی HBO از بازی The Last of Us ، بسیاری و اغلب در مورد اینکه چه کسی در نقش‌های اصلی جوئل و الی انتخاب خواهند شد. سوالات و حدس و گمان‌هایی مطرح کردند. اکنون به این سوالات پاسخ داده شده است، بازیگران هر دو نقش اکنون مشخص شده‌اند. در ادامه با آشنایی با این بازیگران همراه ساویس‌گیم باشید.

پدرو پاسکال (در نقش جوئل)
بلا رمزی (در نقش الی)

همانطور که توسط Deadline گزارش شده ، نقش جوئل را پدرو پاسکال بازی می‌کند. پاسکال به دلیل بازی در نقش اوبرین مارتل در سریال بازی تاج و تخت و بازی در نقش Narcos محبوبیت پیدا کرد. در حال حاضر، او به عنوان قهرمان داستان در سریال The Mandalorian نیز بازی می‌کند. در حالی که اخیرا، او همچنین در Wonder Woman 1984 در نقش آنتاگونیست بازی می‌کند. در همین حال‌، هالیوود ریپورتر تأیید می کند که نقش الی را بلا رمزی، 17 ساله بازی می‌کند. که بازیگر نقش لیانا مورمون در بازی تاج و تخت است.

قبلاً تأیید شده بود که گوستاوو سانتائولایا، آهنگساز هر دو نسخه بازی The Last of Us، برای سریال تلویزیونی نیز این وظیفه را بر عهده خواهد کرد. کریگ مازین ، خالق سریال چرنوبیل ، در کنار نیل دروکمان، خالق ، کارگردان و نویسنده The Last of Us ، نویسندگی و تهیه‌کنندگی مشترک این اثر را بر عهده خواهند داشت. کانتمیر بالاگوف نیز قبلاً به عنوان کارگردان این سریال مشخص شده بود. باید منتظر ماند و دید در این سریال داستان چگونه پیش ‌می‌رود.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها