شرکت ASUS سبک‌ترین لپ تاپ تجاری جهان را به بازار عرضه می‌کند

سبک‌ترین لپ تاپ تجاری

به گزارش ساویس‌گیم، برخی از افرادی که در محیط‌های اداری کار می‌کنند، می‌گویند که ظاهر یک لپ تاپ مخصوص بازی مناسب سبک آن‌ها نیست. و همچنین به اندازه کافی قابل حمل نیست. ایسوس این اختلاف سلیقه بین گیمرها و تجار را درک کرده است. ایسوس ROG و TUF و چندین نشان تجاری دیگر تحت نام خود دارد. ROG و TUF در حوزه‌ی بازی و گیمینگ متمرکز هستند. در حالی که برند اصلی ASUS بیشتر روی مدل‌های حرفه‌ای و اداری تمرکز دارد. ایسوس خبر از طراحی یک لپ تاپ نسل بعدی به نام ExpertBook B9 برای تجار و کارمندان داده است.

سبک‌ترین لپ تاپ تجاری 14 اینچی جهان با وزن 2.2 پوند (کمتر از یک کیلوگرم) و نمای فوق‌العاده نازک با 14.9 میلی‌متر. این لپ تاپ در حال حاضر سبک‌ترین لپ تاپ 14 اینچی تجاری جهان است. این لپ تاپ از جدیدترین پردازنده‌های 11th Gen اینتل با گرافیک داخلی Iris Xe اینتل بهره می‌برد.

پردازنده‌ی جدید قدرت پردازشی فراوانی را ارائه می‌دهد و کارت گرافیک در عین داشتن توانایی انجام سایر وظایف مقرون به صرفه‌تر از همیشه است. همچنین این لپ تاپ دارای حداکثر 32 گیگابایت حافظه LDDR4x 4266 مگاهرتزی و حداکثر فضای ذخیره‌سازی 2 ترابایتی SSD می‌باشد. به همه‌ی این‌ها Intel WiFi 6 و Thunderbolt 4 را نیز اضافه کنید.

طراحی این لپ تاپ به اندازه‌ی توان داخلی آن چشمگیر است. این لپ تاپ به عنوان سبک‌ترین لپ تاپ تجاری 14 اینچی در جهان شناخته می‌شود و تنها 2.2 پوند وزن دارد. و تمام اجزای فوق الذکر را با باتری 66 Wh پشتیبانی می‌کند. حاشیه‌های باریک روی صفحه نمایش 14 اینچی NanoEdge، و بهره‌مندی از یک وب کم چند منظوره از دیگر مزایای این لپ تاپ است.

وب کم دارای یک دوربین مادون قرمز و حسگر مجاورت هوشمند است که امکان ورود سریع با استفاده از اسکن صورت بیومتریک را فراهم می‌کند. فناوری AdaptiveLock با استفاده از سنسورها و همچنین وب کم به طور خودکار شما را وارد و خارج می‌کند. ExpertBook B9 یک لپ تاپ تجاری نسل بعدی با مشخصات بسیار مناسب، طراحی باریک و وزن کم است.

سبک‌ترین لپ تاپ تجاری جهان    ExpertBook B9ایسوس    ASUS سبک‌ترین لپ تاپ تجاری جهان

این لپ تاپ توان پردازشی بالا و عمر باتری فوق‌العاده‌ای دارد. و می‌تواند برای یک روز کامل شما را از شارژ مجدد بی نیاز کند. این یک لپ تاپ رویایی برای یک تاجر، کارمند و به اصطلاح businessman است.

نظر شما چیست؟ این لپ تاپ مورد توجه شما قرار گرفت؟ لطفاً در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها