شرکت Mushkin سری NVMe ALPHA SSD را منتشر می‌کند

Mushkin ALPHA SSD

به گزارش ساویس‌گیم، Mushkin سری ALPHA SSD را به بازار عرضه کرده است که در دو ظرفیت بزرگ و خارق العاده می‌باشد. این دو ظرفیت 4 ترابایتی و 8 ترابایتی هستند. که بسیار چشمگیر و کاربردی می‌باشند. این SSD‌های NVMe برای رایانه‌های شخصی گیمینگ با سطح بالا یا رایانه‌های شخصی برای ویرایش ویدیو بسیار مناسب هستند. مدل 4 ترابایتی و مدل 8 ترابایتی در حال حاضر از طریق آمازون به ترتیب با 649.99 دلار و 1605.99 دلار در دسترس هستند.

همانطور که گفتیم سری ALPHA SSD در دو ظرفیت ارائه می‌شود. یک مدل 4 ترابایتی و یک مدل چشمگیر 8 ترابایتی هر دوی این SSD‌ها از طراحی یکسانی برخوردار هستند و این طرح از یک نمای رنگی آبی با نشان ALPHA در کنار SSD تشکیل شده است. در حالی که یک SSD هشت ترابایتی یا 4 ترابایت ممکن است برای رایانه‌های شخصی بیش از حد نیاز باشد. برای داده‌های بزرگ، سیستم‌های ذخیره سازی خارجی فوق‌العاده است و یک ظرفیت عالی برای رایانش ابری به شمار می‌رود. این SSDها سازگاری را برای رایانه‌ی رومیزی (دسکتاپ) و رایانه‌ی همراه لپ تاپ فراهم می‌کنند. و همچنین مناسب افرادی هستند که به دنبال ساخت رایانه‌ی شخصی جدید یا ارتقاء فضای ذخیره سازی در لپ تاپ خود هستند.

شایان ذکر است که SSD‌های ALPHA با استفاده از رمزنگاری مبتنی بر سخت افزار AES 256 بیتی از داده‌های شما محافظت می‌کنند. و این باعث می‌شود که داده‌ها راحت و ایمن ذخیره شوند. این SSDها دارای برنامه‌ی یکنواخت سطح بندی سایش جهانی هستند. کاربرد این برنامه افزایش طول عمر بلوک‌های داده می‌باشد. همه‌ی این‌ها، به همراه یک ضمانت سه ساله، این SSD را به یک خرید عالی تبدیل می‌کند.

هر دو مدل ALPHA SSD از هدایتگر Phison E125 استفاده می‌کنند. که عملکرد، ظرفیت، هزینه را متعادل می کند و از صرفه جویی در انرژی SSD اطمینان حاصل می‌کند. این هدایتگر اطمینان می‌یابد که این SSDها برای هر مرکز داده یا رایانه‌های سطح بالا‌ی حرفه‌ای یا حتی بازی‌های ویدئویی با ارزش و کارا هستند. مدل 4 ترابایتی دارای برچسب 649.99 دلاری است که خریدی ارزان نیست اما برای سرعت‌های بیشتری که SSD های NVMe می‌توانند ارائه دهند، ارزش آن را دارد.

مدل 4 ترابایتی حداکثر سرعت خواندن 3200 MB/s و حداکثر سرعت نوشتن 3000 MB/s را ارائه می‌دهد. ظرفیت بیشتر می‌خواهید؟ مدل 8 ترابایتی سری ALPHA مناسب شماست. که حداکثر سرعت خواندن 3،400 مگابایت بر ثانیه و حداکثر سرعت نوشتن 3000 مگابایت بر ثانیه را ارائه می‌دهد. مدل 8 ترابایتی دارای برچسب قیمتی 1،605.99 دلاری است که برای هر عشق سخت‌افزاری بسیار گران قیمت است.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها