Google Photos، تصاویر دو بعدی شما را به تصاویر سه بعدی سینمایی تبدیل می‌کند

Google Photos

به گزارش ساویس‌گیم، Google Photos ویژگی جدیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد که به عکس‌های شما تغییر شکل سه بعدی می‌بخشد.”عکس‌های سینمایی” به مجموعه خاطرات این سرویس از تصاویر و ویدیوهای قدیمی شما اضافه می‌شود.

مدیر محصول Google Photos، جیمی آسپینال در یک پست نوشت: “عکس‌های سینمایی به شما کمک می‌کنند خاطرات خود را به گونه‌ای زنده کنید که احساس واقعی‌تری داشته باشد. بنابراین حس بودن در آن لحظه را به شما منتقل می‌کنند.”

این ویژگی از هوش مصنوعی برای پیش بینی عمق تصویر و ایجاد یک نمایش سه بعدی از صحنه استفاده می‌کند. سپس تصویر را متحرک می‌کند تا جلوه‌ای جذاب ایجاد کند.

Google Photos Memories

با ضربه زدن روی عکس حساب کاربری خود در Google Photos و سپس رفتن به تنظیمات می‌توانید این ویژگی را روشن یا خاموش کنید. سپس آن را در عکس‌های اخیر در بالای شبکه عکس خود مشاهده خواهید کرد.

به‌روزرسانی‌های جدیدتری نیز برای این برنامه ارائه شده است که با تجزیه و تحلیل تصاویری که بارگذاری می‌کنید، عکس‌های افراد مورد علاقه و چیزهای دیگر را به شما نشان می‌دهد. اما عکس‌های سینمایی جدیدترین ویژگی جالب جدید این برنامه است.

02 Google Photos Memories

این مجموعه‌ از ابزارهای ویرایش تصویر مجهز به هوش مصنوعی که به تازگی منتشر شده‌اند‌. با استفاده از تکنیک Neural Filters ارائه شده توسط فتوشاپ به وجود آمدند. که از هوش مصنوعی برای تولید پیکسل‌های جدید برای عکس‌های شما استفاده می‌کند.

منتقدان نگرانند که این ویژگی‌ها هنر عکاسی را با مشکل مواجه کنند. اما بدون شک می‌توانند روند کار ویرایش را بالا ببرند و نتایج چشمگیری را به وجود آورند. چه شما یک عکاس تازه‌کار باشید و چه حرفه‌ای.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها