استاد شینجی میکامی احتمالاً یک بازی دیگر را قبل از بازنشستگی کارگردانی کند

شینجی میکامی

به گزارش ساویس‌گیم، شینجی میکامی یک افسانه است. او به عنوان پدر ژانر وحشت و بقا شناخته می‌شود. خالق رزیدنت ایول و کلی عناوین کوچک و بزرگ دیگر. ایشان همچنین بر روی عناوین بزرگی چون Dino Crisis, God Hand, Vanquish, و The Evil Within کار کرده‌اند.

ایشان چندین سال است که به فکر کناره‌گیری از سمت کارگردانی بازی است. شینجی میکامی بیشتر به تهیه‌کنندگی عناوین علاقه دارد. آخرین باری که در سمت کارگردانی قرار گرفت به سال 2014 و The Evil Within بازمی‌گردد. هر چند ایشان می‌توانند برای حسن ختام یک بازی دیگر را نیز کارگردانی کنند. در جدیدترین مصاحبه استاد شینجی میکامی از کارگردانی یک بازی دیگر پیش از بازنشستگی خبر دادند. البته به شرطی که کنترل کاملی بر روی پروژه داشته باشند.

من فکر می‌کنم که اگر شانس کارگردانی یک بازی از ابتدا تا انتها را داشته باشم، این کار را خواهم کرد. این می‌تواند آخرین عنوانی باشد که من کارگردانی می‌کنم. البته منظور من بیشتر بر کارگردانی است نه دیگر حوزه‌ها.

شینجی میکامی در حال حاضر در استودیوی Tango Gameworks که متعلق به بتسداست کار می‌کند. استودیوای که خود استاد تأسیس کرده است. این استودیو در حال حاضر روی GhostWire: Tokyo (که میکامی به عنوان تهیه کننده اجرایی در آن مشغول به کار است) کار می‌کند. به محض اینکه چند ماه دیگر قرارداد مایکروسافت و شرکت مادر بتسدا ZeniMax رسماً اجرایی شد. Tango به یک توسعه دهنده‌ی متعلق به مایکروسافت تبدیل خواهد شد. بنابراین جالب خواهد بود که ببینید آیا او به عنوان یک بازی نهایی با کنترل کامل خلاقیت به آرزوی خود خواهد رسید یا خیر. با توجه به سابقه وی، ما فقط می‌توانیم امیدوار باشیم که این اتفاق هر چه زودتر رخ دهد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران استاد هستید؟ لطفاً در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها