قیمت‌گذاری کارت‌های جدید Gigabyte؛ به همراه اطلاعات تکمیلی

Gigabyte

به گزارش ساویس‌گیم، Gigabyte پرده از کارت گرافیک‌های Radeon RX 6800 XT و RX 6800 سفارشی خود را که با نام‌های AORUS و Gaming عرضه می‌شوند، برداشته است. AORUS با همکاری دیمیتری نووسلوف در HardwareCanucks و دیگر یوتیوبرهای مختلف حوزه‌ی فن‌آوری برای ارائه ترکیب جدید کارت‌های خود به همراه اطلاعاتی که شامل قیمت‌گذاری این کارت‌هاست، همکاری کرده است.

مدل‌های سفارشی Gigabyte Radeon RX 6800 سری – RX 6800 XT AORUS Master با 899 دلار، RX 6800 XT Gaming OC با 849 دلار و RX 6800 AORUS Master با 719 دلار. گیگابایت سه مدل سفارشی را برای سری Radeon RX 6800 معرفی خواهد کرد. این‌ها شامل Radeon RX 6800 XT AORUS Master ، Radeon RX 6800 XT Gaming OC و Radeon RX 6800 AORUS Master خواهد بود. گیگابایت مشخصات کامل این کارت‌ها را به همراه قیمت آنها ارائه داده است. Videocardz نگاه بهتری به آنها داشته، اگر مایلید بررسی کنید.

جالب خواهد بود که ببینیم آیا این کارت‌ها قادر به ارائه‌ی قیمت تعيين شده کارخانه هستند یا خیر. زیرا همانطور که می‌دانید مشکل ربات‌های سفارش دهنده و سایت eBay بسیار حاد ‌شده است. در حال حاضر، حتی یک کارت گرافیک Radeon RX 6800 XT یا RX 6800 وجود ندارد. که در قیمت صحیح خود باشد. بخاطر موجودی کم. AORUS Master Gigabyte نیز یک نوع نسخه‌ی ویژه است و این کارت‌ها معمولاً موجودی بالاتری نسبت به انواع استاندارد ندارند. ما این را با عرضه‌ی کارت‌های GeForce RTX 30 AORUS مشاهده کردیم. که تقریباً بلافاصله با ورود به بخش خرده فروشی به فروش رسیدند.

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها