تریلر جدید از بازی Monster Hunter Rise با محوریت کمان و شمشیر

بازی Monster Hunter Rise بازی monster hunter world

به گزارش ساویس‌گیم، Capcom پس از نمایش Greatsword، تریلرهای جدیدی از Monster Hunter Rise منتشر کرده است. که این بار تمرکز خود را روی Bow (کمان) و Dual Blades (شمشیر دوتایی) قرار داده است. تقریباً مانند Monster Hunter World، کمان قادر به شلیک‌های میان برد، یک باران خیره کننده از تیرها و یک شلیک قدرتمند است. در همین حال، Dual Blades می‌تواند حملات سریع و حالت Demon را برای طیف جدیدی از حرکات ترکیبی ارائه دهد. با این حال، در Monster Hunter Rise، هر دو این سلاح‌ها تکنیک‌های جدیدی دارند که تنوع بیشتری را به آنها می‌افزاید.

قابلیت “Herculean Draw” تمام حملات را تقویت می‌کند در حالی که “Focus Shot” حرکت از نوع ویژه است که باعث بهبود قدرت استقامت می‌شود. تیغه‌های دوتایی یا همان Dual Blades از “Piercing Bind” برای اتصال کونای به یک هیولا استفاده می‌کنند که آسیب بیشتری را هنگام ضربه وارد می‌کند. Monster Hunter Rise در تاریخ 26 مارس 2021 برای نینتندو سوئیچ عرضه می‌شود. با این حال، یک دموی آزمایشی با محدودیت زمانی در ماه ژانویه از طریق فروشگاه الکترونیکی نینتندو ارائه می‌شود. برای اطلاع از جزئیات بیشتر، منتظر بمانید. شاید در آینده نزدیک درباره نسخه رایانه‌های شخصی شایعات بیشتری نیز بشنویم.

دانلود با کیفیتSD  |دانلود با کیفیتHD  |دانلود با کیفیتFULLHD

تماشا به صورت تمام صفحه

 

 

دانلود با کیفیتSD  | دانلود با کیفیتHD  |دانلود با کیفیتFULLHD

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چیست؟ برای تجربه‌ی این بازی مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها