سهام CDPR به دنبال مشکلات عرضه‌ی Cyberpunk 2077 سقوط کرد!

cyberpunk 2077

به گزارش ساویس‌گیم، سال‌هاست که Cyberpunk 2077 یکی از مورد انتظارترین بازی‌های ویدیویی برای میلیون‌ها نفر بوده است. و با پایان یافتن روند ساخت بازی، همه چیز برای CD Projekt RED باید به خوبی پیش می‌رفت. از جهاتی این اتفاق افتاد. این بازی فقط از طریق پیش خرید 8 میلیون نسخه فروخت. بزرگ‌ترین نسخه PC برای یک بازی تا به امروز شد و فروش آن هم اکنون برای CD Projekt RED سودآور است. اما به هر صورت، Cyberpunk 2077 پس از عرضه انتقادات بسیاری از جانب بازیکنان و مخاطبان را به خود جلب کرده است.

امتیازات کاربران آن در سایت های مختلف کاملاً با نمره Metacritic آن در تضاد است. این بازی با مشکلات فنی زیادی در PS4 و Xbox One روبه‌روست و این نقطه اصلی نزاع برای بسیاری از افراد است. و این منجر به برخی از انتقادات تند برای CDPR از جانب رسانه‌ها شده است. در حقیقت، سهام CD Projekt RED از زمان عرضه‌ی بازی 29 درصد کاهش یافته است. قیمت سهام این شرکت از 443 PLN در 4 دسامبر به 313.9 PLN (به نقل از GamesIndustry) کاهش یافته است. Cyberpunk 2077 در حال حاضر برای PS4 ، Xbox One و PC در دسترس است. در حالی که نسخه‌ی PS5 و XBOX SERIES X/S در سال 2021 عرضه خواهد شد.

نظر شما عزیزان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها