Electronic Arts برای خرید Codemasters با مبلغ 1.2 میلیارد دلار پا پیش گذاشت

Electronic Arts

به گزارش ساویس‌گیم، Electronic Arts تأیید کرده است که برای به دست آوردن Codemasters به ​​توافق رسیده است. قرار است این معامله به مبلغ 1.2 میلیارد دلار انجام شود. پیشنهاد EA در آخرین لحظه ارائه شد. در ابتدا قرار بود Codemasters توسط Take Two Interactive به مبلغ  750 میلیون پوند (تقریباً 980 میلیارد دلار) خریداری شود.

اندرو ویلسون، مدیرعامل EA اظهار داشت که، ما معتقدیم فرصتی جذاب و شگفت‌انگیز در كنار هم آمدن Codemasters و Electronic Arts برای ایجاد بازی‌های جدید مسابقه‌ای وجود دارد. صنعت ما در حال رشد است، بخش بازی‌های مسابقه‌ای نیز به همین گونه‌ است. ما با هم قرار خواهیم گرفت تا در دوره جدیدی از سرگرمی‌های مسابقه‌ای پیشرو باشیم. ما سال‌ها استعداد خلاق Codemasters و بازی‌های با کیفیت ساخته شده توسط آن را را تحسین کرده‌ایم.

با استفاده کامل از فناوری‌های به روز Electronic Arts ، تخصص و دسترسی جهانی، این ترکیب به ما امکان می‌دهد. فرانچای‌های کنونی خود را رشد دهیم و بازی‌های مسابقه‌ای را به بازی‌های شاخصی در بین طرفداران تبدیل کنیم. ما مشتاقانه منتظر استقبال از چنین تیم شگفت‌انگیز و با استعدادی در خانواده EA هستیم. 

این ناشر همچنین معتقد است که تخصص Codemasters در بازی‌هایی مانند فرمول یک و DiRT و ترکیب آن با بازی‌های کنونی Electronic Arts مانند نید فور اسپید تیم‌های تولید کننده بازی را “خلاق‌تر” می‌کند. همچنین معتقد است که می‌تواند با تمرکز در بخش بازی‌های آنلاین، عملکرد توسعه دهنده‌ها را “تسریع” کند. منابعی مانند محلی سازی ، هنر و ضبط حرکت ، تأیید کیفیت نیز از طرف EA در دسترس Codemasters قرار می‌گیرد. البته انتظار می‌رود که داشتن بازارهای جهانی و بازاریابی EA به گسترش فروش عناوین ساخته شده مشترک این دو شرکت نیز کمک کند.

انتظار می رود این خرید تا اوایل سال میلادی آینده انجام شود، مگر اینکه ناشر دیگری با پیشنهادی بهتر قصد خرید Codemasters را داشته باشد. بعید به نظر می‌رسد. برای جزئیات بیشتر در روزهای آینده همراه ما باشید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها