بازی Mass Effect جدید احتمالاً دنباله‌ی سه‌گانه‌ی اصلی باشد

mass effect

به گزارش ساویس‌گیم، دیشب در مراسم جوایز بازی سال، BioWare اولین تریلر تبلیغاتی بازی Mass Effect بعدی خود را منتشر کرد. به نظر می‌رسید که در این تیزر اشاره به سه‌گانه‌ی اصلی Mass Effect و شخصیت لیارا باشد. برای بازگشت به کهکشان راه شیری آماده‌اید؟ اما حتی این مورد هم برخی طرفداران را امیدوار و هیجان‌زده نکرد. با توجه به عملکرد ضعیف بایویر در سال‌های اخیر. خب، پس از پخش تیزر، کارگردان Mass Effect، مایکل گمبل، تأیید کرد که چندین پیشکسوت مجموعه برای کار روی بازی جدید بازگشته‌اند…

واضح است که گمبل امیدوار بود با توجه به جدایی‌های اخیر کیسی هادسون و مارک داره (و بسیاری از مقامات برجسته قبل از آن)، خیال طرفداران را راحت کند. این احساس وجود دارد که BioWare امروز شرکتی نیست که قبلاً بوده است، و به نظر می‌رسد گمبل سعی دارد از طرفداران سوء استفاده کند.

گمبل همچنین با طرفداری كه متوجه تصاویر دو كهكشان در این تیزر شده بود، تعامل بسیار جالبی داشت. او از گمبل پرسید كه آیا این بدان معنی است كه Mass Effect جدید دنباله‌ی سه گانه‌ی اصلی و همچنین آندرومدا است؟ گمبل این نظریه را تأیید یا تکذیب نکرد.

در حالی که اکثر افراد ترجیح می‌دهند BioWare به ریشه‌های Mass Effect اصلی بازگردد، طرفداران Andromeda نظر دیگری دارند. بنابراین ساخت یک بازی که هر دو را خوشحال کند بدون شک روشی هوشمندانه برای جلب رضایت همه است. البته به شرطی که تعادل مناسب را برقرار کنند. نظر شما در مورد همه‌ی این‌ها چیست؟ آیا BioWare باید آندرومدا را بسط دهد یا اینکه باید برای همیشه آن را رها کند؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها