گشت و گذار در Forza Horizon 4 با ماشین مخصوص Cyberpunk 2077

forza horizon 4

به گزارش ساویس‌گیم، اگر اخبار Cyberpunk 2077 را دنبال کرده باشید، بدون شک با شاخص‌ترین ویژگی آن یعنی 2058 Quadra Turbo-R V-Tech کاملاً آشنا هستید. خب، اکنون می‌توانید Quadra V-Tech را با نرخ فریم‌ مناسب در Forza Horizon 4 آزمایش کنید. ببخشید اگر کمی سنگین بود، اما من باید حقیقت را بیان کنم. بله، Quadra Turbo-R V-Tech اکنون در Forza Horizon 4 در دسترس است و نگران نباشید، این یک DLC کاملاً رایگان است. هرچند باید با رقابت رو در رو در مسابقه “NightCity.exe” آن را بدست آورید.

شما می‌توانید نمایش جدید Quadra V-Tech را در تریلر پائین تماشا کنید:

دانلود با کیفیتSD  | دانلود با کیفیتHDدانلود با کیفیتFULLHD

تماشا به صورت تمام صفحه

زیبا به نظر می‌رسد! البته، Cyberpunk 2077 اکنون عرضه شده است، اگرچه عرضه‌ی بازی آنچنان که دلچسب نبوده است. این بازی در کنسول‌های نسل هشتم وضعیت نامناسبی دارد. و حتی رایانه‌های شخصی رده بالا نیز برای اجرای بازی در تنظیمات بالا تقلا می‌کنند. با این اوصاف، این بازی 8 میلیون پیش خرید داشته است. از این رو از روز اول موفقیت بزرگی کسب کرده است و بدون شک CD Projekt Red سخت تلاش می‌کند تا مسائل فنی را برطرف کند.

در همین حال، با وجود گذشت بیش از دو سال از عرضه‌ی Forza Horizon 4 همچنان شاهد محتوای جدیدی برای بازی هستیم. به‌روزرسانی Super7 بازی که به تازگی منتشر شده است، یک حالت طراحی مسیر مسابقه‌ی کامل را به همراه رمپ‌های دیوانه‌وار، موانع و دایناسورها معرفی می‌کند. بله، دایناسورها…

بازی Forza Horizon 4 هم اکنون برای رایانه‌های شخصی، Xbox One و Xbox Series X/S در دسترس است. Cyberpunk 2077 نیز برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان و PS4 موجود است و از طریق پشتیبانی از نسل قبل در Xbox Series X/S و PS5 قابل  اجراست.

خب عزیزان نظرتان چیست؟ از طرفداران مجموعه‌ی فورزا هورایزون هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها