معرفی بازی کالاف دیوتی موبایل | هر آنچه که باید بدانید

کالاف دیوتی موبایل

در این مقاله قرار است اطلاعات مورد نیاز در خصوص بازی کالاف دیوتی موبایل را به شما ارائه دهیم.  در ادامه با ساویس‌گیم همراه باشید. مجموعه‌ی کالاف دیوتی یک فرانچایز محبوب در سبک شوتر اول شخص است. و در این سبک توانسته به موفقیت‌های زیادی دست یابد. بازی‌های معروف این فرانچایز عبارتند از کالاف دیوتی مدرن وارفیر ۲ و بلک آپس. اکتبر 2019 بود که اکتیویژن با کمک تنسنت گیمز و تیمی استودیوز این بازی را به موبایل آورد.

قابلیت‌های ویژه‌ی این بازی

حالت‌های مختلف برای بازی کردن:

این بازی از بخش‌های مختلف تشکیل شده است. مانند: بخش چند‌نفره، زامبی و بتل رویال.

از مواردی که موجب محبوبیت بازی شده است، می‌توان به نکات زیر اشاره کرد.

  • کنترل کردن بازی آسان است
  • نقشه های زیادی برای گیمران وجود دارد
  • امکان شخصی‌سازی بی‌کران
  • خریدهای درون برنامه‌ای اختیاری
  • در هر سیزن (فصل) جدید شخصیت، نقشه، بتل‌پس و چیزهای زیاد دیگری به بازی اضافه می‌شوند که تجربه‌ی این بازی را لذت بخش‌تر می‌کنند                               

کالاف دیوتی

بخش چند‌نفره:

این حالت یک تجربه‌ی کلاسیک از یک بازی آنلاین کالاف دیوتی است. خود این حالت بخش‌های مختلف زیادی دارد. مانند فرانت‌لاین، تیم دث مچ، کپچر د فلگ، هاردپوینت، سرچ اند دستروی و دامینیشن.

کالاف زامبی                                           

زامبی:

بخش زامبی اولین بار در سال 2008 و در بازی کالاف دیوتی جهان در جنگ به این فرانچایز اضافه شد. و سپس به بازی‌های دیگر مثل سری بلک آپس آورده شد و بسیار محبوب گشت. و حال این حالت به کالاف دیوتی موبایل آورده شده است.

کالاف دیوتی موبایل               

بتل رویال در کالاف دیوتی موبایل:  

در این حالت گیمرها در یک نقشه‌ی عظیم با هم‌دیگر می‌جنگند. شما می‌توانید به تنهایی، دونفره و یا در تیمی چهار نفری با دشمنان به جنگ بپردازید. و همچنین این توانایی را دارید که در حالت اول شخص یا سوم شخص به میدان نبرد بروید. البته که هرکدام حس و حال خاص خودش را دارد.

بازی با صفحه لمسی موبایل یا دسته‌ی بازی؟

انتخاب با شماست. بازی کردن یک اثر تیراندازی چندنفره روی صفحه‌ی لمسی دشوار است. ولی با دسته‌ی بازی چطور؟ شما این گزینه را دارید که با کنترلر بلوتوثی مورد علاقه‌تان به بازی بپردازید یا از صفحه لمسی موبایلتان برای این کار کمک بگیرید. که توصیه‌ی ما در این زمینه این است که اگر دسته‌ی بازی دارید، بهترین انتخاب همین است. زیرا به هر حال صفحه‌ی لمسی موبایل نمی‌تواند جای دسته‌ی بازی را بگیرد و آن راحتی و آزادی عمل را به شما بدهد.

call of duty                      

سلاح‌ها:

یک بازی تیراندازی (شوتر) اگر سلاح نداشته باشد که دیگر نباید اسمش را بازی شوتر گذاشت! اصل یک بازی شوتر سلاح‌ها و سیستم تیراندازی آن است. کالاف دیوتی موبایل تعداد بسیار زیادی سلاح دارد که در هر فصل جدید از بازی تعداد آن‌ها بیشتر هم می‌شود. همچنین این بازی دارای سیستم شخصی‌سازی و ارتقاء بسیار وسیعی برای سلاح ها می‌باشد.

پرک‌ها:

پرک‌ها بسته‌های ویژه‌ای هستند که به شما قابلیت‌های ویژه‌ای می‌دهند. و شما می‌توانید آنها را در صفحه‌ی لودآوت خود قرار دهید. برای مثال یک پرک باعث می‌شود لگد سلاح‌ها هنگام شلیک کمتر شود. در حالی که دیگری به شما این اجازه را می‌دهد که با هر گلوله‌ای که به سمت دشمن شلیک می‌کنید صدمه‌ی بیشتری به او وارد شود. و یا یک پرک وجود دارد که ب شما قابلیت دویدن سریع را می‌دهد.

call of duty mobile                                  

شخصیت‌ها:

مهم است که شما در بازی ظاهرتان چگونه باشد. کالاف دیوتی موبایل شخصیت‌های نام آشنای زیادی از بازی‌های پیشن خود و همچنین جدید در این بازی جای داده است. شخصیت‌هایی مانند: جان(سوپ) مکتاویش، سایمون (گوست) رایلی و ویکتور رزنوف.

در آخر باید بگوییم که اگر به دنبال یک بازی شوتر اول شخص برای گوشی موبایلتان هستید. قطعاً کالاف دیوتی موبایل یکی از بهترین گزینه‌هاست.       

راستی نکته‌ای که فراموش کردم به آن اشاره کنم این است که این بازی رایگان است! تمام این امکانات به رایگان در دسترس شماست.

نظر شما چیست؟ کالاف دیوتی موبایل را تجربه کرده‌اید؟ لطفاً در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

محمدرضا احمدیمشاهده نوشته ها

محمدرضا احمدی

We Get Dirty To Make World Clean. That's Our Duty -Capitan Price

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها