تریلر هنگام عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی Hivebusters از Gears 5

hivebusters

به گزارش ساویس‌گیم، Gears 5 آخرین شماره از سری محبوب مایکروسافت است که طرفداران زیادی دارد که اکنون توسط The Coalition اداره می‌شود. با گذشت بیش از یک سال، این بازی همچنان مورد پشتیبانی قرار می گیرد. از جمله تعداد زیادی به‌روزرسانی بزرگ برای Xbox Series X و S.

همراه با آن اعلامیه‌ی غافلگیرکننده‌ای مبنی بر دریافت یک DLC متمرکز بر داستان در مورد Hivebusters. یک گروه مبارز که در حالت Escape معرفی شده بودند. حالا ما می‌دانیم که تاریخ عرضه‌ی این بسته‌ی الحاقی کی خواهد بود. DLC با نام Hivebusters یک تریلر سنگین سینمایی دریافت کرد که در زیر می‌توانید کامل آن را مشاهده کنید.

دانلود با کیفیتSD    دانلود با کیفیتHD    دانلود با کیفیتFULLHD

تماشا به صورت تمام صفحه

این بسته‌ی الحاقی حالت کوآپ 3 نفره خواهد داشت. دقیقاً مانند Escape. همچنین اچیومنت‌های جدید و توانایی استفاده از Ultimate Ability برای اولین بار در یک کمپین داستانی. این بسته‌ی الحاقی داستان مستقل خودش را دارد. که طبق گفته‌ها  تقریباً 3 ساعت طول می‌کشد و دشمن جدیدی را معرفی می‌کند. Gears 5 هم اکنون برای Xbox Series X/S ، Xbox One و PC در دسترس است. Hivebusters 18 دسامبر مصادف با 28 آذرماه برای همه‌ی پلتفرم‌ها عرضه می‌شود. همچنین برای کسانی که اشتراک Game Pass Ultimate دارند به صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت.

خب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران این فرانچایز هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها