گمراه کردن مردم توسط اسکوئرانیکس!

اسکوئرانیکس

به گزارش ساویس‌گیم، وقتی سونی اولین مراسم مهم PS5 خود را اجرا کرد، عنوانی که خوش درخشید Project Athia بود. این اتفاق گیج‌کننده و غیرقابل انتظار بود. زیرا به وضوح یک عنوان بزرگ است و چیزی از اسکوئر‌انیکس بود که در مورد آن صحبتی نشده یا هیچ اشاره واقعی نداشته است. ما می‌دانیم که این بازی حداقل برای دو سال در انحصار کنسول PS5 خواهد بود. همین بس که به اهمیت پروژه پی ببریم.

برخی شایعات جدید نشان می‌دهند که این یک پروژه‌ی مهم برای اسکوئر بوده است، و آنها امیدوارند که تا حد ممکن مخفی بماند. همانطور که عمران خان از Kinda Funny در پادکست خود گزارش داده است. وی گفت که اسکوئرانیکس بازی را بعنوان یک پروژه‌ی بزرگ بعدی خود می‌داند و چیزی شبیه به یک برگ برنده برای مدیر عامل شرکت است. به همین دلیل، آنها آن را تا حد ممکن مخفی نگه داشتند، حتی مردم را گمراه کردند که فکر کنند این همان Final Fantasy 16 است.

همه‌ی این‌ها قبل از این بود که واقعیت در رویداد جذاب PS5 فاش شود. البته، به دلیل غیر رسمی بودن این گزارش، این موضوع را به عنوان شایعه تلقی کنید. اما عمران به طور کلی با تهیه‌ی اطلاعات موثق، بسیار قابل اعتماد بوده است. این رفتار اسکوئرانیکس کمی عجیب است. با توجه به اینکه این بازی به هیچ فرانچایز اصلی متصل نیست که اسکوئرانیکس برای پنهان کردنش آنقدر تلاش کند. Project Athnia یا نام نهایی آن هر چه که باشد قرار است در آینده برای PS5 و PC منتشر شود.

خب دوستان نظرتان چیست؟ نمایش این بازی مورد توجه شما بوده است؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها