کاربران PS4 منتظر Gran Turismo 7 نباشید!

gran turismo 7

به گزارش ساویس‌گیم، شاید عجیب‌ترین اقدام سونی بین نسلی کردن بازی‌های بزرگ خود بود. اقدامی که به کلی با صحبت‌های پیشین سران پلی‌استیشن متضاد بود. به هر حال چه خوب، چه بد، بازی‌های سک‌بوی، اسپایدرمن مایلز مورالز، هورایزون و چند بازی دیگر بین نسلی شدند. یعنی علاوه بر پلی‌استیشن 5 بر روی پلی‌استیشن 4 نیز ارائه شده‌اند و خواهند شد. در این بین حتی وضعیت God of War Ragnarok هم مشخص نیست. هر چه نباشد سران پلی‌استیشن از حمایت طولانی مدت از پلی‌استیشن 4 سخن گفته‌اند. حداقل الآن تکلیف یک چیز مشخص شد. Gran Turismo 7 قرار نیست بین نسلی باشد. این بازی در انحصار کنسول PS5 خواهد بود.

همانطور که می‌دانید گرن توریسمو پرفروش‌ترین فرانچایز پلی‌استیشن و جزو برترین‌های جهان است. افراد زیادی گرن توریسمو را سلطان بی چون و چرای عناوین مسابقه‌ای لقب داده‌اند. ادعایی که انصافاً با توجه به سابقه و افتخارات این فرانچایز، چندان غیر واقعی نیست.

نکته‌ی جالب دیگر درباره‌ی تاریخ عرضه‌ی Gran Turismo 7 می‌باشد. به استناد ویدئوی تبلیغاتی جدید سونی، این بازی دیگر در نیمه‌ی نخست سال 2021 عرضه نخواهد شد. در حقیقت بازه‌ی عرضه‌ی این عنوان به 2021 تغییر کرده است.

بازی Gran Turismo 7 قرار است از تمام قابلیت‌های PS5 و DualSense استفاده کند. بهره‌مندی از بازخورد لمسی، ماشه‌های تطبیق‌پذیر و همچنین صدای سه بعدی و زمان‌های بارگذاری کوتاه. این‌ها تنها گوشه‌ای از قابلیت‌های این بازی می‌باشد که به لطف PS5 ممکن شده‌اند. به همه‌ی این‌ها کیفیت 4K و نرخ فریم 60 به همراه فناوری رهگیری پرتو را نیز اضافه کنید.

خب همراهان نظر شما چیست؟ برای تجربه‌ی Gran Turismo 7 مشتاق هستید؟ به نظر شما بهترین فرانچایز عناوین مسابقه‌ای کدام است؟ گرن توریسمو یا فورزا موتوراسپورت؟ لطفاً در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها