سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی ONE PIECE ODYSSEY

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی ONE PIECE ODYSSEY کاور بازی وان پیس اودیسه لوفی ایستاده روی تخته سنگ مقابل آبشار

یک بازی نقش‌آفرینی کاملاً جدید در دنیای انیمه محبوب، ONE PIECE! به عنوان یکی از اعضای خدمه کلاه حصیری در یک ماجراجویی فوق العاده در دنیای ONE PIECE نقش‌آفرینی کنید! سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی ONE PIECE ODYSSEY را در ساویس‌گیم بخوانید.

یک ماجراجویی بزرگ در دنیای ONE PIECE، ماجراجویی جذابی که با استفاده از توانایی‌های منحصر به فرد هر یک از اعضای دزدان دریایی کلاه حصیری، تجربه‌ای خوشایند برای طرفداران وان پیس به ارمغان می‌آورد. سیستم ماجراجویی بازی به بازیکنان این امکان را می‌دهد که از توانایی‌های ویژه هر یک از خدمه برای باز کردن رمز و راز مخفی شده در قلب جزیره استفاده کنند. با استفاده از همه چیزهای آشنا از Luffy’s Gum-Gum Fruit گرفته تا توانایی Franky’s Impromptu Construction راه خود را در دنیای ONE PIECE پیدا کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی ONE PIECE ODYSSEY

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: GeForce GTX 780 یا Radeon R9 290X
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel Core i5-6600 یا AMD Ryzen 5 2400G
  • فضای ذخیره‌سازی: 35 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10 64-bit

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی ONE PIECE ODYSSEY

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 8 گيگابايت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: GeForce GTX 1060 یا Radeon RX 590
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel Core i5-8400 یا AMD Ryzen 3 3100
  • فضای ذخیره‌سازی: 35 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10 64-bit

نوشتار مرتبط:  بهترین انیمه‌های پیشنهادی برای تماشا در سال 1401 

آیا من می‌توانم بازی ONE PIECE ODYSSEY را اجرا کنم؟

برای نصب بازی به حداقل 35 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت. برای اجرای بازی ONE PIECE ODYSSEY حداقل پردازنده‌ی Intel Core i5-6600 یا AMD Ryzen 5 2400G مورد نیاز است و پردازنده‌ی Intel Core i5-8400 یا AMD Ryzen 3 3100 برای تجربه‌ی بهتر پیشنهاد شده است. کارت گرافیک مورد نیاز برای اجرای بازی وان پیس آدیسی می‌بایست هم سطح GeForce GTX 780 یا Radeon R9 290X باشد و کارت گرافیک پیشنهاد شده نیز GeForce GTX 1060 یا Radeon RX 590 است. حافظه‌ی RAM مورد نیاز برای پردازش این بازی 8 گیگابایت است.

نظر شما در این خصوص چیست؟ سوالی در خصوص وان پیس اودیسه دارید؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها